 |
Kategorie |
 |
|
 |
...jest pusty |
 |
|
|
|
|
 |
Informacje |
 |
|
|
|
Dostawa |
 |
|
 |
Wysyłka i dostawa towaru
Wysyłka towaru następuje najpóźniej w ciągu pięciu dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty od Kupującego.
Podany wyżej termin wysyłki pozostaje skuteczny pod warunkiem:
» zamówienia towaru o rozmiarach standardowych, bez konieczności dostosowywania rozmiarów towaru indywidualnie do wymagań Kupującego;
» możliwości uzyskania telefonicznego kontaktu z Kupującym, celem potwierdzenia zamówienia;
» dostępności towaru - w przypadku gdy towar nie jest dostępny Kupujący zostaje niezwłocznie o tym powiadomiony i poproszony o akceptację najbliższego możliwego terminu wysyłki.
Zakupiony towar zostaje dostarczony za pośrednictwem firmy spedycyjnej na adres podany w formularzu zamówienia.
Cena towaru nie zawiera ceny transportu. jest ona ustalana po dokonanym zakupie i zależna od jego wielkości. W celu wcześniejszego ustalenia ceny wysyłki prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu.
W przypadku dostawy towaru o znacznych rozmiarach (materace dwuosobowe) i/lub konieczności wniesienia towaru w niesprzyjających warunkach (wąskie klatki schodowe, ciasne przejścia) oraz wszędzie tam, gdzie wniesienie towaru przez jedną osobę mogłoby spowodować uszkodzenie towaru, Kupujący zostanie poproszony o udzielenie pomocy kurierowi.
Obowiązkiem PP Plus sp. z o.o. i spedytora jest dostarczenie towaru do drzwi Kupującego w stanie idealnym. Reklamacje uszkodzeń mechanicznych powstałe podczas transportu rozpatrywane będą tylko w momencie odbioru towaru. Obowiązkiem Kupującego jest sprawdzenie zawartości i stanu przesyłki w momencie odbioru, w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu Kupujący wraz z kurierem spisują protokół reklamacyjny.
Jednocześnie w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych w transporcie Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia towaru, zobowiązany jest jednak natychmiast powiadomić o zaistniałej sytuacji
PP Plus sp. z o.o.
|
|
 |
|
|