 |
Kategorie |
 |
|
 |
...jest pusty |
 |
|
|
|
|
 |
Informacje |
 |
|
|
|
Dostawa |
 |
|
 |
Wysyka i dostawa towaru
Wysyka towaru nastpuje najpniej w cigu piciu dni roboczych od dnia zaksigowania wpaty od Kupujcego.
Podany wyej termin wysyki pozostaje skuteczny pod warunkiem:
» zamwienia towaru o rozmiarach standardowych, bez koniecznoci dostosowywania rozmiarw towaru indywidualnie do wymaga Kupujcego;
» moliwoci uzyskania telefonicznego kontaktu z Kupujcym, celem potwierdzenia zamwienia;
» dostpnoci towaru - w przypadku gdy towar nie jest dostpny Kupujcy zostaje niezwocznie o tym powiadomiony i poproszony o akceptacj najbliszego moliwego terminu wysyki.
Zakupiony towar zostaje dostarczony za porednictwem firmy spedycyjnej na adres podany w formularzu zamwienia.
Cena towaru nie zawiera ceny transportu. jest ona ustalana po dokonanym zakupie i zalena od jego wielkoci. W celu wczeniejszego ustalenia ceny wysyki prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu.
W przypadku dostawy towaru o znacznych rozmiarach (materace dwuosobowe) i/lub koniecznoci wniesienia towaru w niesprzyjajcych warunkach (wskie klatki schodowe, ciasne przejcia) oraz wszdzie tam, gdzie wniesienie towaru przez jedn osob mogoby spowodowa uszkodzenie towaru, Kupujcy zostanie poproszony o udzielenie pomocy kurierowi.
Obowizkiem PP Plus sp. z o.o. i spedytora jest dostarczenie towaru do drzwi Kupujcego w stanie idealnym. Reklamacje uszkodze mechanicznych powstae podczas transportu rozpatrywane bd tylko w momencie odbioru towaru. Obowizkiem Kupujcego jest sprawdzenie zawartoci i stanu przesyki w momencie odbioru, w obecnoci kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodze mechanicznych powstaych w trakcie transportu Kupujcy wraz z kurierem spisuj protok reklamacyjny.
Jednoczenie w przypadku stwierdzenia uszkodze mechanicznych w transporcie Kupujcy ma prawo odmwi przyjcia towaru, zobowizany jest jednak natychmiast powiadomi o zaistniaej sytuacji
PP Plus sp. z o.o.
|
|
 |
|
|